środa, 29 maja 2019

Ptaszki z zabawy u Zimnej

Były sobie kiedyś ptaszki. Robione we wspólnym wyzwaniu u Zimnej. Postanowiłam odświeżyć dizajn i wypuścić ptaszki na powietrze. Będą mieć wychodne na miasto. Wszystkie!

Torba biała (dziwna ta biel). Dwustronna. To znaczy dwumotywowa. Raz ptaszki raz napis. No cóż. Do tej pory haft naszywany był na motyw z torby, lub motyw był odpruwany ( w zależności od torby) (torby kupuję gotowe) Tutaj motyw/ napis przebijał przez ptaszory i postanowiłam zostawić. Z podszewką z kieszenią. Dodatkowo koronka na uszach sprawia, że torba jest spójna z motywem.





6 komentarzy:

  1. Świetna torba z tymi ptaszkami.Hafcik jest fantastyczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały pomysł na ozdobę torby:)Też mam te haftowane ptaszorki i właśnie podsunęłaś mi pomysł na ich wykorzystanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny sposob na wykorzystanie ;) moje nadal czekaja na wene ;)

    OdpowiedzUsuń