niedziela, 7 grudnia 2014

Elmo

Widziałam kiedyś szydełkowe. A że nie umiem, poszłam na łatwiznę. Półprodukty.
Czerwona gumka do włosów, 4 krzywe kółka z filcu i pomponik z żółtego kocurka :P Aaaa i troche kleju na gorąco. Ot cały przepis.
Podobno skuteczne. Będę wypróbowywać w święta.

Mam jeszcze zieloną gumkę :)






EDIT: Elmo wypróbowany. Przyciągał uwagę...ale dorosłych. Niestety ma za duży nos :D i rzuca cień. Zauważyłam dopiero przy edycji zdjęć. Muszę wypróbować jak będzie jak umieszczę go u nasady obiektywu a nie na końcu. :)


7 komentarzy:

  1. Super szybki pomysł na urozmaicenie dla dzieciaczków:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałaś wspaniały pomysł !!!
    Świetnie wygląda :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I jak tu się nie śmiać albo chociaż nie uśmiechnąć widząc tak przystrojony obiektyw :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Elmo ma pomóc skupiać uwagę dzieci w jeden punkt. Konkretnie w obiektyw. Często maluchy nie wiedzą gdzie mają patrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetny jest ten elmo, super pomysł miałas i fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Elmo fajny jest, sama kiedyś uszyłam taką poduszeczkę z polaru, można ją zobaczyć na moich Pluszakach-Poduszakach.

    OdpowiedzUsuń