wtorek, 7 lutego 2017

Candy u Kasi

Kto nie był jeszcze u Kasi ten trąba ;) Ale jest okazja do rehabilitacji.

Kasia publikuje z dużą częstotliwością, ja sama nie nadążam być na bieżąco.  Z okazji 700! posta (niewiarygodne) Kasia przygotowała Cukiereczki.



Dopełniając formalności odpowiadam na pytania pomocnicze.

1) Najchętniej wyszywam na kanwie drobnej 16,18. Mam jeszcze  20ct ale jeszcze na niej nie próbowałam. Nigdy nie miałam do czynienia z lnem, jakoś się go boję.
2) Głównie w ruch idzie Ariadna. Mam całą paletę.Jest też kilka DMC i nitki bez numeracji anonimowego pochodzenia.
3) Oprócz haftu czytam książki! A serio to próbuje zrobić z haftu kartki okolicznościowe, ale w tym przypadku Kasia nie ma sobie równych.

Kasiu, jeśli to jest możliwe, bo jak napisałaś, odpowiedzi na pytania mają pomóc Ci w spakowaniu paczuszki, to ja bym chciała dostać kilka Twoich baz do stworzenia karteczek.  ;)


Zapraszam wszystkich serdecznie.


2 komentarze: