wtorek, 5 lutego 2019

Jajcarsko

Zauważyliście, że w handlu bardzo szybko następują po sobie okazje? Już 2 listopada pojawiły się czekoladowe mikołaje i brokatowe renifery. Zaraz po Bożym Narodzeniu pojawił się temat Babci i Dziadka. Teraz już pewnie Walentynki. Tłusty czwartek i Święta Wielkanocne.

Czy wy też tak macie? Znaczy w kwestii robótkowych? W BN myślicie już o Wielkanocy?

U mnie po Bożym Narodzeniu następuję robótkowe Boże Narodzenie ;) Chociaż teraz się trochę wyłamałam, bo jak przejrzałam zapasy, to niewiele zostało w kwestiach wiosenno- jajcarskich. Zresztą wydaje mi się, że jednak BN ma przewagę nad motywami do xxx.

Pan Zając wpadł mi w oko już dawno. Ze wzoru wynika, że miał być biały. U mnie jest beżowy. Bez sensu było dla mnie robić białego na białej kanwie.

Chyba zrobię jeszcze jednego, ale np. w zielonych okularach.


No i jajca. Zrobiłam ich już kilkanaście. W każdym roku. To jest wzór, który mi się chyba nie znudzi. No i można multum wariacji stworzyć.


Polecą pewnie na kartki.

5 komentarzy:

  1. Fajny kicak, a jaja powstają zapewne ekspresowo. Fakt wzorów na BN jest więcej, ale jakoś trzeba sobie radzić. Ja zaraz po BN ruszam z hafcikami na Wielkanocne święta. W tym roku jest sporo czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tego zająca... Śmieszny.:) Wzór jajek mnie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jajca :D a poważnie- super wyszły. Zając także zacny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prace, i zając cudny i jajka również :D Kartki z ich zastosowaniem będą wyglądały bardzo oryginalnie :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze masz rację o świętach trzeba pomyśleć :)

    OdpowiedzUsuń