wtorek, 23 stycznia 2018

Wyzwanie czytelnicze 2018 #1

1. Katarzyna Bonda - "Tylko martwi nie kłamią"
 Wydawnictwo:Muza
Ilość stron: 602

"Zabytkowa kamienica w centrum Katowic i dwie zbrodnie, których z pozoru nic nie łączy. Hubert Meyer i seksowna pani prokurator próbują rozwikłać zagadkę śmierci śmieciowego barona, a przy okazji  stają się sobie coraz bliżsi".


Okazji książkowych szukam na wyprzedażach, przecenach, ale ostatnio też w Biedronce są ciekawe pozycje w ekstra cenach. 

Bonde upolowałam w Biedrze po świętach. Do tej pory nie czytywałam kryminałów. Ten został w koszyku tylko dlatego, że akcja toczy sie w Katowicach. Taki patriotyzm lokalny ;)

Powiem szczerze, że mnie wessało. Nie znam się na kryminałach, to mój pierwszy, ale do samego końca nie domyśliłam się kto zabił i kto zlecił. Jestem zaskoczona. " Tylko martwi nie kłamią" są środkową częścią trylogii. Ale zdaje mi się, że mają osobne fabuły tylko występują drobne nawiązania pomiędzy książkami. Z ciekawości nabyłam dwie pozostałe ("Sprawa Niny Frank" i "Florystka")  i zastanawiam się w jakiej je konfiguracji łyknąć.



5 komentarzy:

  1. kocham kryminały-ja wypożyczam książki z biblioteki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Bondą nie miałam jeszcze okazji wejść w bliższą znajomość, może kiedyś, gdy już uporam się z moją prywatną listą lektur obowiązkowych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie znam, ale może przy najbliższej okazji zdobędę i przeczytam.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja czytam głównie kryminały, czasami proszę o panią bibliotekarkę o coś obyczajowego ale zdarza mi się że przy takiej książce dosłownie zasypiam. Musi sie coś dziać, a nawet dużo dziać wtedy czuję cel cztania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się książka bardzo podobała :)

    OdpowiedzUsuń