środa, 19 października 2016

Takie czary mary

Mój pierwszy raz. Pierwszy raz z taki projektem.
Sobie wymyśliłam breloczek. Pościągałam pomysły i diy z różnych blogów i machnęłam.
Przy okazji rozbroiłam stary nieużywany breloczek. ;)

Wzór pożyczony z bloga Cinki. Z premedytacją zrobiony w dwóch odcieniach. Tak, oczy was nie mylą. Jest limonkowy i jasny żółty. Zszyłam, napchałam troche wypełnienia do środeczka. Nie jest taki całkiem płaski, ale nie jest jednocześnie grubiutki.
I taaadam.


Trafi jako urodzinowy prezent już niebawem. 

7 komentarzy:

  1. Cieszę się, że wzorek się przydał :o) Świetny brelok, fajny pomysł z tym wypchaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zassałam sobie również ten drugi. Coś mi się wydaje, że będzie "ja też chce"

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Czyli najwyraźniej muszę kupić więcej baz na breloki ;)

      Usuń