czwartek, 11 czerwca 2015

Na szybko

Na szybko wrzucam foty małego wc. Jeszcze przed fugowaniem.






Był gość od kuchni- zanegował moje kolory - stwierdził, że drewno meblowe z drewnem podłogowym się pożre :) Zaproponował swoje - nie do końca jestem przekonana- bo cóż widać na małym skrawku próbnika. Ale przystałam - w końcu powinien wiedzieć z doświadczenia jak będzie dobrze. Wstępnie za dwa tygodnie. Jak coś to można opóźnić.
Bo drodzy Państwo rolety już o tydzień się opóźniają. Nie ma rolet, nie ma ubezpieczenia, nie mogę kupić sprzętu AGD  a tym samym nie można złożyć mebli.

Pozdrawiam i lece do pracy.

5 komentarzy:

  1. a dają zniżki za spóźnienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beato, doczytałam w umowie, że nie odpowiadają za spóźnienia wynikłe z przyczyn losowych. W tym wypadku podobno jakaś awaria na linii produkcyjnej. Szacowany termin to początek lipca. Nie wiem co mam robić. Rezygnacja niewiele mi da.

      Usuń
    2. i wlasnie to im pozwala na takie rzeczy... b jak wezmiesz kogos innego to i tak masz obsowe

      Usuń
  2. Już coraz to ładniej się u Was robi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehehe ja mam w pomieszczeniach nawet po dwa kolory - salon len i bordo, sypialnia orzech i biel, kuchnia zoty i pomaranczowy, syna zielono zolty, przedpokoj fiolet i szarosci i w kazdym inna podloga i nic sie nie gryzie :) wazne zebyscie Wys ie tam dobrze czuli...

    OdpowiedzUsuń