sobota, 12 września 2015

IKEA 2016 - komu katalog?

Przyłączam się do akcji Asi z bloga Asia Majstruje.
Do rozdania mam aż TRZY katalogi IKEA 2016. Zwędziłam z klamek pustych jeszcze mieszkań. :) Hie hie. A co mają zamoknąć jak komuś mogą się przydać.
Nawet nie zdawałam sobie sprawy z tego, że mam tak blisko Ikeę i nigdy nie odczuwałam braku katalogu.

Zasada zabawy taka sama jak u Asi - osobę chętną na katalog proszę o pozostawienie pod tym postem komentarza z nazwą miejscowości do której katalog ma zostać wysłany. (tylko na terenie Polski).
Termin do 19.09.
Wylosuję 3! osoby w terminie możliwie najszybszym.

Powodzenia.

6 komentarzy:

  1. To ja poproszę:) do Ikei w Krakowie mam 30 km:) ale katalogu nie dostałam:(

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda że u nas nie ma Ikei...

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba mój komentarz sprzed kilku dni się nie zapisał...
    Fajnie, że chcesz się podzielić, w końcu nie każdy ma Ikeę pod bokiem, a jeśli należy (jak ja) do Ikeomaniaków to na pewno się ucieszy :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja lubie wspierac polski przemysl meblowy :) jestem zadowolona z ich realizacji. Ale nie mówie że jestem jakimś konserwatywnych przeciwnikiem Ikei. Mam od nich pare ciekawych rzeczy ktore lubie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj, ja z rewizytą a tu widzę takie rarytasy. Ja mam do najbliższej 198 km :) więc to prawdziwa wyprawa. Białystok, to,tutaj taka Ikeowa posucha. Pozdrawiam i może mi się poszczęści.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam na klatce tych katalogów akurat od i trochę, z Ikea korzystam, a nawet załapałam się niedawno na pojemniki na zabawki, które akurat wyprodukowane są w Polsce, dlatego tym bardziej wrócę zakupić kilka sztuk więcej:) Lubie sobie tam czasem pobuszować:) I muszę bliżej się przyjrzeć innym rzeczom z "polski"....

    OdpowiedzUsuń