wtorek, 22 września 2015

Tamborki

W ramach zakupów w Coricamo w których skusiłam sie na sówki z RTO kupiłam również na próbę ramkotamborki.
Z myślą o wróżkach, ale ostatecznie wróżki trafią na jakieś mniejsze projekty bo na za małych kawałkach je zrobiłam i za małe na tamborki są.

Próbnie w okrągły włożyłam kukającego misia. Próbnie - zostanie na zawsze- bo mi się spodobał. Muszę tylko podejrzeć u Pieguchy jak ładnie zamknąć tył obrazka żeby nie dyndało i nie sterczało.

Mam jeszcze ramkę kwadratową, wsadziłam w nią kaczuszkę Suzzy. Zdjęcia następnym razem jak już tyły zrobię.

Ogólnie tamborki na plus. Choć jednak chyba zostane przy tradycyjnych okrągłych.


4 komentarze:

  1. Fajnie misiek wyglada:) Czekam na pozostale zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Misio uroczy pasuje w tym tamborku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny hafcik :) Ramkotamborki są fajne do oprawiania haftu, ale tylko do wyszywania jako tamborek już niekoniecznie.

    OdpowiedzUsuń