piątek, 21 kwietnia 2017

Sal Mini BB

Zapisałam się na SAL u Chagi. Zabawa polega na wyhaftowaniu obrazka z serii Belle Boo, podzielonego przez Chage na kilka części. Kolejny element układanki dostaje uczestnik, który ukończył poprzedni element.

Odszukałam w internecie jak wygląda cała scenka i powiem wam, że jestem zachwycona. Zresztą wszystkie obrazki z serii BB są urocze. Z wiadomych względów nie pokażę jak wygląda całość, same sobie poszukajcie. ;)


Wybrałam białą polską AIDĘ 18ct. Autorka sugeruje len. Lnu nie posiadam. W tym etapie kolorów jak na lekarstwo. Z krzyżykami poszło szybko. Z konturami bawiłam się 2! tygodnie.

Niestety muszę się przyznać, że pokonał mnie ten obrazek a raczej jego kontury. Nie sprostam warunkom dalszej zabawy. Wręcz z obrzydzeniem kończyłam ten kawałek.

Ale wyszło całkiem ciekawie. Oprócz jednej twarzyczki jestem całkiem zadowolona. Koniec gadania czas pokazywania. Będzie dużo, bo nie mogłam się zdecydować.






23 komentarze:

  1. Dziewczynka ze słonikiem wyszła pięknie! Na aidzie ciężko robi się kontury, zwłaszcza gdy wypadają na środku kratki, na lnie jest łatwiej. Ale widzę, że i tak sobie poradziłaś, więc nie rezygnuj :) Praktyka czyni mistrzem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyszedł Ci ten fragment! Faktycznie kontury w tym wzorze dają popalić, a na lnie na pewno robiłoby się je o wiele łatwiej, ale tak jak napisała Ania, praktyka czyni mistrza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już sie przyzwyczaiłam że hafty z konturami stają się piekniejsze, ale te były mordercze

      Usuń
  3. Też wybrałam do tego haftu Aidę 18ct - tyle że kolor ecru. Również męczyłam się z konturami, też byłam zniechęcona, ale ochłonęłam i zamierzam jeszcze powalczyć z następnymi częściami! Nie rezygnuj, fajnie ci wyszło! pozdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Definitywnie zrezygnowałam z udziału w SALU, ale kto wie może kiedyś zachce mi się zrobić całość.

      Usuń
  4. Szkoda zrezygnować. Cały wzór jest faktycznie prześliczny. Może jak trochę odpoczniesz, to wróci Ci wena.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś jak nauczę się pracować z lnem to wrócę do tego wzoru

      Usuń
  5. Śliczny obrazek. Z konturami poradziłaś sobie doskonale, a że trochę to trwało? heheh skąd ja to znam?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troche trwało, ale bardziej wkurzałam się na niemożność ukształtowania twarzyczek dzieciaczków

      Usuń
  6. Efekt jest rewelacyjny :) Też mnie te kontury wykańczały ale warto się pomęczyć dla takiego efektu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt tak, ale muszę odpocząć.

      Czy wszystkie obrazki z BB mają takie upiorne kontury?

      Usuń
    2. Tylko mojego autorstwa :). W CS są po prostu dużo większe wzory a u mnie miniaturki.

      Usuń
    3. Czyli mam się nie bać tego fantastycznego królisia i Belle pod względem konturów?

      Usuń
  7. Sam ten kawałek wygląda świetnie, ale kontury jak dla mnie ma koszmarne.
    A co teraz będziesz wyszywać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! To z że zrezygnowałam z BB nie znaczy że mam pustą czasoprzestrzeń i nie mam co haftować :)

      Zawsze coś fajnego się znajdzie.

      Usuń
  8. Hafcik wyszedł bardzo ładnie. Nie poddawaj się. Na kolejne części mamy po 2 m-ce na część. Dasz radę. Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  9. obrazek przecudowny :0 i ramka idealna do niego

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł! bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń