niedziela, 27 listopada 2016

Zakupy

Nie jestem zakupoholiczką, ostatnio ograniczam zakupy rękodzielnicze, ale obok tego nie mogłam przejść obojętnie. Taka natura sroczki. Jak się błyszczało to musiało już zostać w moim koszyku.

Informuje, jakby której też się zachciało takich błyskotek.

Samoprzylepne kryształki różnej wielkości, różnych motywów (nie mogłam się zdecydować). Cena arkusza ( w oryginale dwa moje - rozcięłam na własny użytek) 3,99zł  w LIDLU!

Taka kolorowa tęcza w te bure dni.

8 komentarzy:

  1. Świetne zakupy, wcale się nie dziwię, że się na nie skusiłaś za taką cenę, sama bym je przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie się błyszczą;-)Takie cudeńka zawsze się przydadzą:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się pokusiłam na te kryształki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uffff ulżyło mi. Nie tylko ja mam słabą wolę ;)

      Usuń
  4. A nie ma u was jakiegoś przesunięcia z asortymentem. Tzn tak samo jak w PL?

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna okazja, ale pewnie się na nią spóźniłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam jeszcze u siebie po ponad tygodniu od pojawienia się w sklepie. Mozesz spróbować upolowa

      Usuń